Pandişpan cu frişcă ,şerbet de ciocolată şi mascarpone

Pandişpan cu frişcă ,şerbet de ciocolată şi mascarpone

Ingrediente
Pentru pandişpan:
6 oua
260 g zahar
230 g faina
6 linguri ulei
Sare
Vanilie
Coaja si zeama de lamâie
Pentru crema:
250 g crema mascarpone
350 ml frisca naturala
1 lingura zahar pudra
200 g şerbet de ciocolata
Pentru ornat:
150 g frisca naturala
şerbet de ciocolata
Portii: 20
Timp de preparare: sub 60 minute
diaconta

Bucataras senzational

Reteta pe placul a
29 bucatarasi

Taguri:
pandişpan cu frişcă, şerbet de ciocolată şi mascarpone, retete Prajituri
comenteaza
Mod de preparare reteta Pandişpan cu frişcă ,şerbet de ciocolată şi mascarpone

Am pregatit mai întâi pandişpanul.

Am separat ouale(albusul de galbenus a se intelege):)))))

Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare,am adaugat zaharul pe rând si am mixat în continuare,cam 20 de minute va dura etapa aceasta.Am pus si aromele si zeama de lamâie.

Dupa aceasta etapa vom lucra doar cu lingura.

Am adaugat cate doua linguri de ulei,amestecând usor cu miscari de jos in sus pentru ca spuma sa nu se lase.

Apoi am pus galbenusurile si am amestecat la fel.

La final am pus faina si am încorporat-o usor.

Am pus compozitia într-o tava tapatata cu hartie de copt(20×30 cm) si am pus în cuptorul preâncalzit.

Am lasat focul mic si l-am copt 35 de minute.

Verificati cu o scobitoare când este copt .

Am lasat blatul sa se raceasca în cuptor,apoi l-am taiat in doua pe orizontala.

Am mixat frisca cu o lingura de zahar pudra.

Daca este cazul puteti pune si întaritor de frisca.

Eu nu am pus.

Pentru crema am mixat mascarponele cu serbetul de ciocolata,apoi am adaugat frisca.

Am amestecat usor.

Am pus crema între cele doua blaturi obtinute.Am pastrat putina crema pentru decor.

Deasupra am ornat cu frisca ,crema si serbet de ciocolata.

De preferinta se portioneaza dupa ce a stat la rece,dar parca-i dupa preferinte când pofta te înghionteste?

Lasă un comentariu